Jdi na obsah Jdi na menu
 


KDY A KDE ?

 

Hrádek nad Nisou ožil závodními auty
 
V pátek krátce po poledni se začaly ulice, parkoviště a další odstavné plochy v Hrádku nad Nisou plnit soutěžními speciály. Sto třicet osm z původně sto padesáti přihlášených posádek skutečně prošlo úspěšně přejímkami a je tedy předpoklad, že na 1. máje odstartují do 13. ročníku Thermica rally Lužické hory. Organizátoři mají letos podmínky nesmírně složité, hrádecké náměstí a přilehlé ulice jsou  ve výstavbě, v době konání rally je v Hrádku hned několik větších akcí. Díky stavebním pracem tak musela být vytvořena dvě centra – původní na radnici (ředitelství, tiskové středisko) a nově prostor před Penny Marketem (start, cíl, přejímky). Také trať se musela kvůli několika obcím na Frýdlantsku, kde byl problém s povolením  průjezdu soutěžních vozidel, takřka v „hodině dvanácté“ měnit.

imagescaqp2n5h.jpg

 
Z velkého počtu přihlášených mají pořadatelé velkou radost, protože to svědčí o oblíbenosti rally, ale z preventivních důvodů byl proto necelý týden před soutěží pozměněn časový harmonogram, aby byl čas určený na přeskupení nepatrně prodloužen. Z posádek první třicítky se omluvil pouze Viktor Szabó.
Velice pestré startovní pole , kde jsou zastoupeny jak legendární vozy Trabant, dále nejpoužívanější sportovní nářadí – vozy Mitsubishi různých evolucí, vyšperkovalo i pět vozů kategorie WRC. Na přejímce odtajnili bratři Odložilíkovi otazník, s jakým to voze
1.5.2010 8:39 
 
 
 

Z velkého počtu přihlášených mají pořadatelé velkou radost, protože to svědčí o oblíbenosti rally, ale z preventivních důvodů byl proto necelý týden před soutěží pozměněn časový harmonogram, aby byl čas určený na přeskupení nepatrně prodloužen. Z posádek první třicítky se omluvil pouze Viktor Szabó.
Velice pestré startovní pole , kde jsou zastoupeny jak legendární vozy Trabant, dále nejpoužívanější sportovní nářadí – vozy Mitsubishi různých evolucí, vyšperkovalo i pět vozů kategorie WRC. Na přejímce odtajnili bratři Odložilíkovi otazník, s jakým to vozem WRC odstartují  - je to Citroen Xsara WRC- česká premiéra tohoto vozu a tímto jsou pasování do role velkých favoritů. Ztížit roli leaderů se budou určitě snažit Matthias Kahle s Octávií WRC, se stejným vozem pojede vloni těsně třetí Štěpánek a ambice na přední příčky mají také Peták, Černý, Sýkora, Semerád nebo Pantálek.
Příznivcům, kteří se nemohou rally zúčastnit jako diváci, jsou určeny tři živé rozhlasové